*Jos sait blogiini kutsun facebookin kautta,onneksi olkoon! Olet ansainnut "tärkeä ihminen"-tittelin ja pyysin sinut tänne lukemaan, että pääsisit hiukan lähemmäksi minua ja mun ajatusmaailmaa.Kommentointi on toivottavaa,mieluusti niin että tunnistan sen kirjoittajan.Nätisti pyydän,ettei mun tai perheenjäsenten nimiä mainita kommenteissa,kuten en itsekään käytä nimiä.Toinen kaunis pyyntö ystäville on,ettei näitä blogissa kirjoitettuja asioita jaeta muille,you know.

 

* Jos olet täysin vieras ihminen mulle,tervetuloa kuitenkin lukemaan.Kommentointi on sallittua ja toivottua.Blogi ei ole mikään kovin iloinen blogi,lukeminen tapahtuu omalla vastuulla.

 

* Mistä sitten kirjoittelen?

Viimeisestä vuodesta,jota ehkä sana Helvetti kuvaa aika hyvin.En osaa puhua vaikeista asioista hyvin,mutta kirjoittaminen on mulle helppoa ja pystyn kirjoittamaan tuntemukset hyvinkin selkeästi ylös.Laitoin blogin pystyyn että mun ystävien ei tarvi tuntea itseään ulkopuoliseksi tai olevansa jotenkin pimennossa mun elämästä.

*Mitä se vuosi sitten sisältää?

Kolme raskautta ja kolme erilaista keskenmenoa.Rakkaan papan kuoleman,jota en ole pystynyt käsittelemään juuri ollenkaan.Keskivaikea / vaikea masennus-diagnoosi,sekä paniikkikohtaukset.Näiden asioiden kanssa elämistä ja niihin totuttelua.

 

Oon kirjoittanut toista päiväkirjaa viime kesästä lähtien josta kaikki alkoi,on hyvin mahdollista että kopioin sieltä välillä vanhempia kirjoituksia tänne.

Eipä tässä muuta tule nyt mieleen,tervetuloa vaan mukaan.