Hola!

Vauva-aiheisilla nettipalstoilla törmää mitä ihmeellisimpiin slangisanoihin koskien vauvan yrittämistä,raskaana olemista jne.Täti tarkoittaa menkkoja,en tajua kuka on voinut keksiä noin karmean sanan sitä varten.Mikä helvetin täti?!Kauhein lause missä oon tuohon törmännyt,meni jotenkin näin; "Niin se täti vaan kurvasi paikalle punaisella ferrarilla".  Ihan oikeasti hei?

Tämä on ensimmäinen ja tasan viimeinen kerta kun käytän tuota sanaa menkoista,oli vaan pakko kokeilla miltä se tuntuu.Hirvittävän lapselliselta,pakko myöntää.Mä siis odotan nyt sitä tätiä kylään,sen pitäisi kaahata sillä helkkarin ferrarilla tai vaikka nyt sitten bemarilla paikalle ihan muutaman päivän sisällä.Mä kyllä toivon että täti peruu kyläilynsä ja menee jonnekkin muualle,että se ihkupihku pikku masuasukki olisikin kiinnittynyt kohtuun ja sillä olisi tarrasukatkin jalassa että pysyisi siellä tällä kertaa.Toivon että simot on löytänyt oikeaan paikkaan ja oikeaan aikaan,kun ollaan pupuiltu oviksen aikoihin niin ahkerasti.

Niin,nuo kursivoidut sanat on sitä slangia juurikin,mitä vauvapalstoilla tulee vastaan kun juttuja välillä lueskelee.Suomennan tuon lauseen teille näin " Vittu toivottavasti mä nyt olisin raskaana eikä menkat tulisikkaan,kun ollaan pantu niin perkeleesti ovulaation aikana."  Aikuiset ihmiset ei voi puhua asioilla niiden oikeilla nimillä,täytyy keksiä kaiken maailman pupuja ja tätejä siihen? Hui kauhea,eikai nyt voi kirjoittaa sanaa seksi,vielä kauheampaa nyt olis kertoa että me ollaan pantu tai nussittu.Se on likaista hommaa,hyi hyi.

No joo,mä oon ehkä vähän väsynyt kun mua vituttaa noi sanat tällä hetkellä.Aina ne ei vituta,mutta nyt jotenkin ärsyttää suunnattomasti.Huoh.

Mä kirjotan ihan oikeilla sanoilla,niin muutkin ymmärtää näitä mun tekstejä,jos vaan millään sopii?

Kp olis 23 ja niitä menkkoja tosiaan odotellaan alkavaksi.Kp tarkoittaa kiertopäiviä,laiskuuttani käytän lyhennettä koska en jaksa sitä kirjoittaa aina kokonaan.Edelliset kierrot on olleet vain 24 päivän pituisia,sitä ennen se oli 28 päivää.En ymmärrä mistä tuo kierron lyheneminen johtuu,mutta eipä se muutaman päivän heitto nyt iso juttu ole.

Tässä kierrossa ovulaatio on käytetty hyödyksi,eikä ainakaan siitä jää raskautuminen kiinni.Mä oon taas herännyt kuulostelemaan kroppaani ja kaikkia mahdollisia oireita,ennen mä olen tuntenut myös kiinnittymisen.Hedelmöittyneen munasolun kiinnittyminen tapahtuu n.viikko ovulaation jälkeen,mä oon tuntenut sen aina kipuiluna munasarjoissa ja semmoisena hassuna tärinänä.Joskus on tullut ihan veriviiru paperiin pyyhkiessä,ns.kiinnittymisvuoto.

Tissit on kipeät ja arat,naama kukkii niinku teini-ikäsella pojanklopilla.Munasarjoja särkee ja juilii,valkovuoto on runsasta ja mieli on herkkä,itkettää vituttaa ja naurattaa vuorotellen.Siinä teille oireita,suurin osa näistä viittaa mun kohdalla alkaviin menkkoihin.Tadaa,samat oireet voi kuitenkin merkata myös sitä raskautta,eikö olekkin jännää??

Mä olen joka kerralla vaan tiennyt olevani raskaana.En tiedä miten tai miksi,mutta mä olen tiennyt sen jo ennen raskaustestin tekemistä.On melko karmiva tunne tajuta olevansa raskaana ja silti uskotella itelleen ettei ole.Nyt mun tutka on vähän jotenkin hukassa,koska ei ole sellaista ihan varmaa tunnetta ollenkaan.Tai sitten mä vaan en ole raskaana,simppeliä.

Melko karmiva juttu kuulkaas,tässä samalla kun naputtelen tätä kirjoitusta niin mä haistan tissimaidon.Juu,juuri sen maidon mitä vauvat juo äitien tisuleista.Anteeksi,oli taas pakko käyttää slangisanaa,en voinut itelleni mitään.Mä oon haistanut sen maidonhajun ennenkin,viime kesänä itseasiassa.Silloin mä olin raskaana kun sen haistoin.